Dołącz do akcji na Facebooku

Wystąpił błąd w tym gadżecie.

niedziela, 26 sierpnia 2012

Moje marzenie

Miałem marzenie. Chciałem mieć na imię PRĘDKOŚĆ. 


Być najszybszym, słyszeć silnika wrr wrr.
Wchodzić w każdy zakręt z piskiem opon iiiiiiiiiii.
I spełniło się :)



Brałem udział w prawdziwych wyścigach.
Jechałem Lamborghini Gallardo, to super auto którym śmiało mógłbym

się ścigać z Zygzakiem.




Dzięki temu, że Zygzak nie stawił się na torze - byłem pierwszy.
Frajda niesamowita.




Dziękuję wszystkim osobom, które zorganizowały ten wyścig, a w szczególności osobom z fundacji "Mam marzenie "-Andżelice, Oldze i Tomkowi.

Składamy serdeczne podziękowania dla:
- Pana Dariusz Kępy- za kierowanie autem, którym jechał Kubuś
- Pana Zbigniewa Molendy i całego Automobilklubu Kielce- za zorganizowanie spełnienia i za puchar    
- Państwa Bogackich- za piękny strój rajdowca 
- stacji Statoila- za przekazanie funduszy na to spełnienie


Po wyścigach jeździłem jeszcze gokartem na nowym torze w Kielcach http://www.f1gokart.pl.

Super zabawa.
Dziękuję Panu Mateuszowi Tutaj za udostępnienie toru.

Kuba



1 komentarz:

  1. Kubusiu nigdy nie przestawaj marzyć! Czasem tak niewiele trzeba aby życzenia się spełniły. To wspaniałe, że świat jest pełen Aniołów gotowych do pomocy.

    OdpowiedzUsuń