Dołącz do akcji na Facebooku

Wystąpił błąd w tym gadżecie.

poniedziałek, 9 stycznia 2012

A teraz coś o mnie a nie o mojej chorobie

Co lubię?

Lubię się śmiać. Ten uśmiech na zdjęciu to nie przypadek.Tak po prostu mam.Lubię Zygzaka z filmu "Auta". Jakbym miał zabrać trzy osoby na bezludną wyspę to zabrałbym Mamę,Tatę i Zygzaka. Pozdrawiam wszystkich fanów Zygzaka.

Lubię pociągi. Byłem już dwa razy w skansenie pociągów w Chabówce. http://www.parowozy.pl/ Gorąco polecam wszystkim dzieciom i rodzicom.

Lubię miasto:autobusy, tramwaje i sygnalizacje świetlne.Z klocków lego ciągle układam światła i przystanki autobusowe.
Będę od czasu do czasu pisał tutaj coś abyście wiedzieli co u mnie nowego,bo często pytacie.Teraz czuję się dobrze i jestem w domu z mamą.

6 komentarzy:

  1. Kuba, jesteś fantastycznym chłopcem. Całym sercem jesteśmy z Tobą i trzymamy kciuki abyś jak najszybciej wrócił do zdrowia. Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kubuś jesteś bardzo dzielnym młodym człowiekiem. Twoją sympatię do bohaterów "Aut" podziela pewna mała dziewczynka o imieniu Zosia, która mieszka w Rabce - bardzo lubi Zygzaka ale też i Złomka. Serdecznie cie pozdrawia i życzy szybkiego powrotu do zdrowia. Buziaki mały dzielny człowieku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochany Kubusiu, pozdrawiam Cię serdecznie i wprost nie mogę się doczekać na spotkanie z Tobą,
    Twój Przyjaciel Antoś

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też się nie mogę doczekać, na pewno kiedyś przyjadę do Ciebie, żeby się pobawić autami.
    Twój Przyjaciel Kuba

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapraszamy!!! Jesteście zawsze mile widziani u nas w Krzeszowicach. Pozdrawiamy całą rodzinkę. XXX

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale z Ciebie Zuch!!! Też mam takich dwóch łobuziaków jak Ty. Najmłodszy Adaś uwielbia autka i na pewno chętnie by się z Tobą skumplował. Wszyscy Ciebie bardzo podziwiamy.
    Buziaki dla Was :*

    OdpowiedzUsuń